Skip to main content

Področno tekmovanje in državno prvenstvo 900 krogov

11. in 12. maja smo organizirali področno šolsko tekmovanje za zahodno Slovenijo in državno prvenstvo v disciplini 900 krogov. Tokrat smo tekmovanje prvič organizirali na nogometnem igrišču v Koštaboni, ki se je izkazalo za odlično lokacijo in teren. Sodelovalo je tudi vreme, saj je bilo sončno in brez vetra. V celotnem vikendu je tekmovalo več kot 330 tekmovalcev.

Organizacijo tekmovanja je vodila podpredsednica kluba, Irena Rosa. Vodja tekmovanja je bila Svetlana Vran. Pri izvedbi in postavljanju je sodelovalo veliko naših članov kluba, ki so vestno opravili naloge in skupaj smo uspeli izvesti zelo lepa tekmovanja. Člani so sodelovali s prevozi in nalaganji opreme, meritvami strelišča, postavljanjem tarč, kot pomočniki na dan tekmovanja z različnimi nalogami. Vsako leto smo bolj utečena ekipa. Z donacijami so nas razveselili iz podjetja Valmar Global, ki so tekmovalce in ostale postregli s sladoledom. Podjetje Super Print d.o.o. je doniralo potiskane nahrbtničke in kemike za medaliste. Nahrbtničke smo napolnili z darilci, ki so jih priskrbeli starši lokostrelcev, ki so na podjetjih kjer so zaposleni dobili praktične nagrade – Tuš in Luka Koper. Vsem se zelo lepo zahvaljujemo!

Na tekmovanju smo imeli na novo usposobljen tehnični kader, tri članice kluba, ki so pred kratkim opravile izpite za sodnike in DOS-a. Karmen Rojc je opravljala nalogo direktorice streljanja skupaj s Henko Wagemakersom, Danica Dolar in Brina Božič pa sta sodili svojo prvo tekmo sodniške kariere.

Tekmovalci so dobro nastopali in odnesli domov veliko medalj, v nedeljo pa tudi tri državne rekorde. Največ točk med vsemi je ustrelil David Pešić, ki je v kategoriji RU13 pristreljal 890 krogov od 900 možnih. Rekord je nastreljala tudi Nina Corel, s 853 točkami, v kategoriji RU21 in članice. Tretji rekorder je z golim v kategoriji U13 Oliver Tristan Dinić, ki je pristreljal 799 krogov.

Čestitke vsem za dobre rezultate in uspešno organizacijo! Vsem klubom in tekmovalcem se zahvaljujemo za udeležbo!